12.12.24

Tu primer pasado Juan Suárez Quintanilla y Alejandro García-Pérez

Tu primer pasado es la historia de tu vida antes de que nacieses. Un viaje por las diferentes etapas de tu desarrollo, desde la primera célula, hasta convertirte en el ser humano que eres en la actualidad.
Juan Suárez Quintanilla y Alejandro García-Pérez —ambos médicos, investigadores y amigos unidos por sus pasiones compartidas por la anatomía, la divulgación científica y la ilustración medica— han escrito esta obra apasionante, llena de rigor, en la que entretejen la formación de todos los sistemas del cuerpo humano. Cada capítulo, bellamente ilustrado por Alejandro, va recorriendo el desarrollo embriológico en el útero materno, con pinceladas evolutivas, historia de la medicina y múltiples curiosidades.



Besta do seu sangue, Emma Pedreira

Besta do seu sangue relata, con grande orixinalidade, unha historia inspirada na figura e no mito de Blanco Romasanta desde unha visión que propugna unha revisión de xénero. Disposta como un conxunto fluído de microunidades narrativas, na novela conviven os rexistros culto e coloquial para vencellar as voces partícipes da historia e da creación do mito nacido arredor da persoa que foi considerada a primeira asasina en serie da nosa historia.



Gramática. Português Língua Não Materna. Níveis B1, B2 e C1

• Inclui conteúdos de todos os domínios da Gramática, recorrendo a exemplos e a usos atuais da língua em diferentes contextos.
• Explora de forma independente o domínio do Texto.
• Mobiliza conhecimentos culturais, através de letras de canções, poemas, anedotas, provérbios, entre outros.
• Rentabiliza os conhecimentos sobre outras línguas.
• Inclui exercícios dos níveis B1, B2 e C1, e as respetivas soluções.



Gramática. Português Língua Não Materna. Níveis A1 e A2

Elaborada de acordo com o Quadro Europeu Comum de Referência para as Línguas (QECR) e o Quadro de Referência para o Ensino Português no Estrangeiro (QuaREPE), esta gramática é um instrumento de trabalho completo e de fácil consulta.



O gran caderno, Ágota Kristóf

Nunha sucesión de escenas tranquilamente horribles, O gran caderno preséntanos sen enfeites, sen un chisco de sensiblería, unha fábula incisiva sobre as desgracias da guerra e do totalitarismo, máis tamén é unha auténtica novela de aprendizaxe dominada polo humor negro. Na gran vila que ocupan os exércitos estranxeiros, a vida tornou imposible. A seca ameaza. Así pois, unha nai conduce aos seus fillos ao campo, á casa da súa avoa. Terrible avoa: analfabeta, porca, avara, mala e mesmo asasina, dálles unha vida ben dura aos xemelgos. Lonxe de se deixar abater, estes aprenden sós as leis da vida, da escrita e da crueldade. Abandonados a si mesmos nun país preso pola guerra, privados do máis mínimo referente moral, dedícanse a anotar cada día, nun gran caderno, o balance dos seus progresos e a lista dos seus logros.



Feliz Idade, Olga Novo

Con “Feliz Idade”, Olga Novo tende unha mecha desde a xeración que a precedeu á que lle segue; entre o onte e o mañá da estirpe, alén do pasamento do pai e da nenez da filla. Nese punto, no territorio puro e esperanzado do presente, estes versos ofrécennos o avanzar dun lume libertario ao que os seus lectores asistimos enmeigados e pampos.



4.12.24

Historia do fútbol feminino en Galicia, Héctor J. Pena

A publicidade dunha marca de brandy insistía hai varias décadas en que o fútbol era cousa de homes. Mentira! A relación da muller co deporte rei comeza milenios antes da súa estandarización por parte dos ingleses en 1863, resistindo heroicamente desde aquela a todos os intentos de afastalas da súa práctica. En Historia do fútbol feminino en Galicia repásase todo ese traxecto de resiliencia e sororidade, con especial énfase na súa historia en Galicia, desde os tempos da pioneira, Irene González, ata a actualidade, en que a xeración de ouro das Vero Boquete, Mari Paz Vilas e compañía comeza a deixar paso a unha nova fornada de talentos, narrado cun estilo ameno, pero rigoroso, que se combina con entrevistas ás protagonistas e outras colaboracións de primeiro nivel.



Como aprendín a ler, Agnès Desarthe

Agnès Desarthe explica con humor a súa tortuosa relación coa lectura e como se resistiu a ela durante a infancia e a adolescencia, ata que, xa en plena universidade, deu co libro axeitado. Hoxe, a palabra escrita ou lida é o seu medio de vida.



Pegadas na tinta, Clara Vila-Amado

Unha historia de intrigas e traizóns no Alto Exipto. Hermontis é unha cidade tranquila, lonxe da trasfega cosmopolita de Menfis e do esplendor crecente de Tebas. Nun lugar así non acontecen grandes tramas. Por iso, o intento de asasinato do gobernador foi tan inesperado. Como ían imaxinar Harsa e Takara que a investigación dun pequeno incendio os levaría a esclarecer un caso tan importante?



Lisístrata, Aristófanes

Na Antiga Grecia, atenienses e espartanos levan anos enfrontados nunha cruenta guerra que non parece ter fin. Fartas de tanta violencia, inxustiza e soidade, as mulleres, lideradas pola afouta Lisístrata, deciden tomar as rendas da situación e inician unha folga sexual para conseguir a paz.



Hotel Carioca, Antón Riveiro Coello

Helena ten 13 anos e os domingos lelle á avoa as cartas que envía o seu tío favorito, Leandro, que marchou ao Brasil e xa nunca volveu. Un día chega unha que informa da súa morte nun accidente de tráfico en Río de Xaneiro. A familia sospeita que foi asasinado e fala con Helena para lle facer unha encarga insólita: deberá mantelo con vida para que a avoa non o saiba. Deste xeito, Helena escribirá esas cartas do Brasil e converterase nunha escritora precoz, construíndo unha realidade alternativa que nos descubrirá os misterios dunha morte inesperada e todos os silencios dunha familia tocada pola emigración e a desgraza.



Português. Dicionário de Português Língua Não Materna

O Dicionário ilustrado - Dicionário de Português Língua Não Materna - pretende ser um apoio útil na aprendizagem da língua portuguesa.
Organizado por temas, as suas páginas coloridas ilustram de forma clara mais de 1300 palavras e expressões agrupadas em 47 blocos.
As cores em que estão escritas identificam o nível de aprendizagem a que estão associadas. A cor vermelha corresponde ao nível de iniciação, a cor azul ao nível intermédio e a cor verde ao nível avançado.



29.11.24

25N no Lama das Quendas...


NON É AMOR
 
Por que, nos contos que gardabas, eu era a devorada,
por que, na imaxe do amor puro, a moza estaba morta,
por que, no mito que teciches, urdiches o abandono,
por que, no afán de posuírme, cegaches os meus ollos.
 
Mírame agora que son silencio, eternidade,
mira o meu corpo branco, case azul na quietude,
son Ofelia de novo aboiando nas augas,
arrastrada na historia dun mundo á túa imaxe.
Ofelia case azul, xa para sempre muda,
inmóbil perfección de obxecto posuído.
Ergue a man, Ofelia, esa man que aínda leva
o sangue, a pel, a proba do delirio covarde.
 
Como se pode amar o camiño da morte,
como se pode amar o silencio do medo.
Que non, non é amor ese velo de sombra,
non, non é amor a negación do soño,
non, non é amor o desprezo estridente,
non, non é amor a voz que todo cala,
non pode ser amor esa ventá escura,
pois non, non é amor esa porta fechada.
 
Non te quero máis branca, nin azul, nin silencio,
non te quero aboiando nese río de sombra.
Érguete Ofelia, esperta e renega do conto,
non cegues os teus ollos, que o corpo che pertence,
renega dese mito que mata as túas entrañas,
renega do amor puro que te viste de morte.
 
Dacosta, Marta. (2011). Acuática alma. Espiral Maior.

28.11.24

Filosofía en la calle, Eduardo Infante

Este libro transforma la asignatura de filosofía en bachillerato en un curso de lecciones socráticas cargadas de ironía, sentido del humor y referencias al cine.
¿Cómo se supera una ruptura sentimental? ¿Cómo se afronta la muerte de un ser querido? ¿Cuánto necesitamos comprar para ser felices? ¿Decir «yo también» es lo mismo que decir «te quiero»? ¿Cuándo deberíamos fiarnos de la Wikipedia? ¿Debe un hombre ser feminista? ¿Sirve de algo rezar?



Ortografia galega moderna

A Ortografía Galega Moderna confluente com o português no mundo é o livro que:
- descreve todos os usos gráficos reintegracionistas
- facilita a escolha coerente entre as diversas formas possíveis
- inclui 53 exercícios com estratégias para melhorar a escrita.



Dicionário visual Através

Quando somos crianças, aprender a usar a língua significa apoderar-se um pouco do mundo. Quando somos adultos, aprender novas formas de dizer, ou novas línguas, significa apoderar-se um pouco da nossa própria representação do mundo. Este dicionário visual foi pensado para implementar, a brincar, esses processos, tanto em crianças como em adultos. Em definitivo, o Dicionário Visual Através constitui uma potente ferramenta de aprendizagem que servirá para miúdos e graúdos, tanto a aprender a falar galego com correção, como a aprender o português como língua estrangeira.



O libro secreto da filosofía, José Carou

Atréveste a pensar? Queres morrer de risa dando unha volta pola antiga Atenas con Sócrates, o home máis feo, sabio e bondadoso da Grecia Clásica? Tes valor para correr aventuras, pasar medo e namorarte no santuario dos animais salvaxes con Alexandre Magno e Aristóteles? Deixas que Simone de Beauvoir che explique por que “inventou” o feminismo…? Se contestas que si, abre O libro secreto da Filosofía e comeza a ler. Viaxa con Eila e Breixo, os dous rapaces protagonistas, a través do tempo e doutras dimensións e vive aventuras onde coñecerás os filósofos e filósofas máis importantes da historia e poderás achegarte á orixe do coñecemento.



Galeg@s da Habana, Ángela Oramas Camero

Galeg@s da Habana conta a historia daqueles fillos e fillas de Galicia que viviron moito tempo, ou ficaron para sempre, na capital cubana asolagados na saudade. Moitos deixaron a súa pegada na sociedade habaneira durante a máis numerosa emigración cara a América desde a Galicia do século xx.
Na alborada desta memoria aínda viven as luces de Fontenla Leal, Ramón Cabanillas, Curros, Castelao, Neira Vilas e outros intelectuais que viviron na Habana durante os séculos xix e xx.



A verdade nos espellos, Pablo Rubén Eyré

Eyré consegue, neste libro de relatos, presentarnos un arquipélago de proxeccións dos temas fundamentais da literatura galega. A variedade temática é extensa nestes vinte e sete contos, pero todos teñen un elemento común: a visión multipolar que o espello, real ou imaxinario, sempre matiza co seu reflexo teimudo e testán. Na tradición literaria, os espellos sempre foron obxectos que redimensionan a realidade dun xeito que ningún outro recurso é quen de conseguir.



Derrida en 90 minutos, Paul Strathern

El desconstructivismo de Derrida es nada menos que un intento de destruir toda «escritura» demostrando su inevitable falsedad. El escritor escribe con una mano, pero ¿qué hace con la otra? Todo escrito, todo texto, insiste Derrida, contiene su propia agenda escondida, sus propias suposiciones metafísicas. El propio lenguaje del escritor distorsiona inevitablemente lo que piensa y escribe. Se socava así la «verdad» de todo conocimiento; llega el posestructuralismo.



Wittgenstein en 90 minutos, Paul Strathern

Tres de los cuatro hermanos varones de Ludwig Wittgenstein –a cual más brillante– acabarían por suicidarse, una posibilidad que contempló el propio Ludwig varias veces a lo largo de su vida. Afortunadamente, quien estaba destinado a ser el miembro útil de una cosmopolita familia vienesa no llegó nunca a atentar contra su vida; por el contrario, cambió la aeronáutica por la filosofía y, en cierto modo, puso el punto final a veinticinco siglos de pensamiento filosófico. Wittgenstein fue un lógico excepcional que desconfiaba del lenguaje y cuya solución a los problemas tradicionales de la filosofía pasaba por reducirlos a la lógica. Todo lo demás –metafísica, estética, ética, la filosofía misma– quedaba excluido: «Sobre lo que no se puede hablar, se debe callar».



Kant en 90 minutos, Paul Strathern

Immanuel Kant llevó una vida ordenada hasta un extremo tal que los ciudadanos de Königsberg acostumbraban a poner en hora sus relojes cuando salía a dar su paseo de todas las tardes. Apenas se alejó en toda su vida de su querida ciudad natal a orillas del Báltico, todo lo cual casa perfectamente con su propia filosofía, que niega que el conocimiento derive exclusivamente de la mera experiencia. Kant propuso, así, una brillante síntesis entre el empirismo británico y el racionalismo continental que revolucionó la historia de la filosofía.



Sartre en 90 minutos, Paul Strathern

En vida de Jean-Paul Sartre, su filosofía fue bien conocida por estudiantes, intelectuales y revolucionarios, e incluso entre el gran público de todo el mundo. Esta popularidad, sin precedentes para un filósofo, fue debida en parte a sus propias ideas políticas revolucionarias, pero sobre todo se debió a su papel como portavoz del existencialismo en el momento justo en que este conjunto de ideas llenaba el vacío espiritual heredado de la Segunda Guerra Mundial y sus despojos. El existencialismo ponía de manifiesto la libertad total del individuo, constituía una estimulante y comprometida «filosofía de la acción». En manos de Sartre, se convirtió en una rebelión contra los valores dominantes de la burguesía.



Estou a estudar português, Valentim Fagim

Este livro está idealizado para pessoas que querem abordar o português a partir da variedade galega ou do castelhano. Os materiais que o livro compõe são aqueles que se precisam para fazer este percurso. Este tipo de materiais costuma aparecer espelhado em diferentes e valiosas obras. A nossa missão foi reuni-los e tentar explicá-los e arrumá-los com vontade pedagógica. O texto aparece entremeado com exercícios, breves, de forma a poder integrar aqueles saberes mais estruturais ou aquelas dinâmicas mais comuns.



Toda a Mafalda, Quino

Toda a Mafalda é a edição completa que reúne todos os desenhos e tiras que Quino, o seu brilhante criador, fez da sua personagem mais querida. Com prefácio de Umberto Eco, que considera a Mafalda «a heroína do nosso tempo»,esta edição inclui uma contextualização histórica das tiras, homenagens de personalidades internacionais e portuguesas do mundo das artes e do espetáculo, entre outros materiais inéditos, que nos mostram que, após sessenta anos, as observações ousadas e perspicazes da Mafalda continuam tão pertinentes como nunca.



21.11.24

Documental do Lamañazo Rock #1...

Documental da primeira edición do Lamañazo Rock, festival escolar feito no terceiro trimestre do curso 2022/2023 nas aulas de Música de 4º ESO ao abeiro do Castañazo Rock.

14.11.24

Cotodamina, Rafa Lobelle

A voz de Rafa Lobelle emerxe coa explosión dun medo atávico en Cotodamina, título que se converteu na grande revelación da poesía neste ano. A lectura de Cotodamina non só arreguiza o corpo senón que tamén golpea o corazón cun latexo novo, imprevisto e revelador.



m-Talá, Chus Pato

In 2000 in Galicia, in a maelstrom of rupture from her previous poetics, well-known poet Chus Pato gave readers a startling new book that instantly demarcated the literary landscape. This book was a reverberative crescendo, a roar and clamour of genres and fictions for the multipled "I" in a time of unspeakable catastrophes — m-Talá.



Aquel verano, Jillian Tamaki y Mariko Tamaki

Rose y sus padres han veraneado en Awago Beach desde que ella era una niña. Es su escapada anual, su refugio. Su amiga Windy también está allí siempre, la hermana pequeña que nunca tuvo, completando su familia de verano.
Pero este verano es diferente.
La madre de Rose y su padre no dejan de discutir, y Rose y Windy se han visto envueltas en una tragedia que se cierne sobre el pequeño pueblo costero. Es un verano de secretos y angustias, pero al menos se tienen la una a la otra.



El misterio de los bailarines. Lucero de plata, Arthur Conan Doyle

La capacidad de observación y el talento deductivo de Sherlock Holmes relucen en estos dos relatos subyugantes. En El misterio de los bailarines, el famoso detective resuelve un intrigante asesinato gracias al ingenioso desciframiento de un criptograma, mientras que en Lucero de Plata Holmes ha de emplear toda su perspicacia para desechar las pruebas que acusan al presunto culpable e identificar al verdadero asesino.



Aura, Carlos Fuentes

Un jardín maléfico circunda una casona en la que el tiempo salta, abrupto, desde la ordenada linealidad de los relojes para lanzarse a la ferocidad del desconcierto. Habitan este enclave elementos como el laberinto, el doble, la espectral línea entre la vida y la muerte que, al difuminarse, hace brotar lo ominoso y genera un Aura poblada por sombras ambiguas y silencios enmohecidos. Los collages de Alejandra Acosta intensifican los contrastes, resaltan la decadencia del esplendor victoriano, le dan forma tangible a ese espejismo en forma de oasis que nos adentra en sus arenas movedizas.



Tuerto, maldito y enamorado, Rosa Huertas

¿Puede ser el amor una maldición? La vida de la asustadiza Elisa da un vuelco el día que decide ayudar a su hermana a preparar un trabajo de Literatura. Tras las estanterías de la biblioteca del instituto habita un espectro tuerto sobre el que pesa una terrible maldición. Solo ella puede liberarlo, pero quizá sea imposible: habrá que resolver algunos misterios y revelar una historia de amor escondida en la vida de Lope de Vega. Las calles de Madrid serán el escenario fantasmagórico de su aventura, terrorífica y emocionante, más allá de la realidad.



Frontier, Guillaume Singelin

Cuando la Tierra se asfixia ante la sobreexplotación de sus últimos recursos, la humanidad se dirige a un nuevo territorio, el espacio, más allá de los planetas del sistema solar: La Frontera . En esta nueva fiebre del oro, tres destinos se entrecruzan: Ji-soo, una científica apasionada por lo desconocido; Camina, una aguerrida y experimentada mercenaria; y Alex, un minero que, como muchos descendientes humanos nunca ha pisado la Tierra. Una historia de aventuras que narra el tumultuoso viaje de este trío, así como su vida cotidiana en ese nuevo mundo. FRONTIER nos presenta a una nueva humanidad completamente desconectada de su hogar natal, la Tierra, y que ahora únicamente mira hacia las estrellas.



No mires atrás, Anabel Colazo

Blanca sabe que los fantasmas no existen. Ni los aliens. Nada de todo eso existe. Existe su amigo Eric, existe Sam, a quien no veía desde hace tres años y existe Cookiefire, que lee mangas cursis y lo peta en YouTube.
Blanca distingue muy bien qué es real y qué no, pero luego está ese extraño ser que se le aparece y al que nadie más puede ver. ¿Será algún tipo de advertencia?
Por el momento, lo que parecía que iba a ser un día cualquiera ha terminado con un hallazgo macabro: el cadáver de una chica en la playa.



Eu mato xigantes, Joe Kelly e Ken Niimura

Barbara Thorson é un becho raro; non lle interesan as mesmas cousas que ao resto de rapaces da súa idade, é distante e solitaria, pasa os seus días enfrascada en xogos de rol, libros e, especialmente, matando xigantes co seu martelo de guerra máxico, Coveleski.
A protagonista aprenderá a afrontar os problemas da vida, sen evadirse da realidade.



Snapdragon, Kat Leyh

Snap cree que en su ciudad hay una bruja.
Al menos, eso es lo que dicen los rumores. Pero la realidad es que Jacks solo es una señora algo gruñona que lleva crocs y que se dedica a vender esqueletos de cuerpos animales en Internet tras realizarles un pequeño ritual para calmar sus espíritus. Es un poco raro, sí, pero Snap también piensa que mola mucho.
Hacen un trato: Jacks enseñará a Snap cómo cuidar de las crías de zarigüeya que ha rescatado y Snap ayudará a Jacks en su trabajo. Pero a medida que Snap la conoce mejor, se da cuenta de que quizás Jacks sí tiene magia de verdad… y un vínculo con el pasado de su familia.



Carne de Leviatán, Chus Pato

Nesta obra a autora vira cara a unha escritura directa. Trátase dunha poética que, por ausentarse totalmente dos obxectos, da expresión e da significación, intenta dar conta dos corpos, do mundo, dun eu e do seu pensamento. Así e todo, a identidade esfarélase fronte á idea enorme do tempo: algo lingüístico que quita o alento... Pois o significado en ningún idioma, podería dicir a conmoción do corpo. Só a estrañeza articula a fala na que se di o límite.



Sonora, Chus Pato

«Sonora» é unha conversa entre o poema e a morte. Sonoro é o ollo do lago: algo cae e produce nove acordes, nove ondas no fulgor da noite. Sonora é a alianza que se herda, o anel que grava o nome na cara interna do metal. Premio Nacional de Poesía 2024.



22.10.24

Presentación do documental do primeiro Lamañazo...

 
Presentación do documental da primeira edición do Lamañazo no Cinema Palleiriso en Garabelos da man do Castañazo Rock.

Grazas a todas as persoas que por alí se pasaron a compartir verbas e opinións, cantos, músicas e poemas.

E grazas Anxo Moure por deixarnos unha vez máis o teu espazo para argallar cousas...

15.10.24

Día das Escritoras 2024

"Por iso o próximo 14 de outubro acordarémonos de marabillosas escritoras, poetas e pensadoras como Concha Espiña, Santa Teresa, Dolores Medio, Mariluz Escribano, Margarita Nelken, Rosalía de Castro, María Zambrano, Gabriela Mistral ou Ernestina de Champourcin. Pero tamén das que non puideron selo. Pois elas e non outras son as que mantiveron e manteñen vivo ese mundo rural e a súa cultura, ese campo, esa periferia á que, en xeral, miramos pouco e mal".

Ana Iris Simón, comisaria da IX Edición do Día das Escritoras 2024



24.9.24

Bo comezo de curso!

Comezamos un novo curso en Biblioquendas... e unha vez máis con marabillosas novas para as nosas letras: parabéns Chus Pato!



10.6.24

Lamañazo Rock 2024: agradecemento...


Dende a organización do Lamañazo Rock, e unha vez pasados varios días da celebración do festival na nosa carballeira, queremos facer este comunicado de agradecemento:

1. En primeiro lugar á xente do Castañazo, alma mater deste Lamañazo, por motivarnos a comezar con este proxecto, e guiarnos e acompañarnos no proceso.

2. Á directiva do IES Lama das Quendas por facer (burocracia, documentos oficiais e demais) e, sobre todo, deixarnos facer, confiándonos equipamento e instalacións do centro con total liberdade.

3. Á Aula de Debuxo de 4º ESO e o seu profesor Ángel Alvaredo Maceda, polo traballazo facendo o novo logo e os cartaces do festival.

4. Ao profesorado e comunidade educativa, pola axuda e ánimos recibidos, a pesares de ter que faltar a algunhas das súas clases nos intensos días previos ao festival e aguantar algúns ensaios con máis volume do habitual.

5. A todas as bandas coas que contactamos que non puideron vir, por facernos chegar o seu alento e interese para futuras posíbeis edicións.

6. A todas as bandas que puideron arranxar (RASCALS, LIVIAO DE MARRAO E SIETE ROJO) para podermos desfrutar, de xeito completamente desinteresado, da súa maxia ao vivo e cun equipamento mínimo e subterráneo.

7. A Sonia da cafetería do centro e do Nº13, quen nos aconsellou e axudou á hora de organizar a cantina, e traballou no picoteo das bandas participantes.

8. A todas as entidades, asociacións e empresas que, dun xeito ou doutro, axudaron e colaboraron para que este festival collera forma: Protección Civil, FICH, Calambuco Distribuciones, Besbello, Matiz Instrumentos Musicais, Asociación Luis Nieves e Casa da Música de Chantada,.

9. A Miguel Piñeiro do xornal El Progreso, e Chema Núñez da emisora de radio COPE Lugo, por estar pendentes dende o principio e facerse eco deste festival máis aló destas terras do Asma.

10. E por último, mais non menos importante, a todas as persoas que sacaron un anaco do seu valioso tempo para achegarse na tarde do 6 de xuño e formar parte desta xa segunda edición do festival. Ilusión e ganas de traballar non han faltar, de seguro!

Viva O Lamañazo! 😈🤘🖤

4.6.24

RASCALS, quinta e definitiva banda para o Lamañazo 2024...

Somos un grupo maioritarimente integrado por habitantes de Zaquín, mais tamén da Ponte.  
Conxunto formado Moi recientemente e polo de agora só temos covers, ainda que cremos que nos definen ben. Parte dos temas son eses míticos que moita xente chamaría de “ascensor” e outros mais cañeros. Polo que que algo que nos podería definir ben a día de hoxe é unha fusión Jazzrock.
Nun futuro próximo, comenzaremos a sacar temas propios para que así a xente o poida pasar igual de ben que nós nun elevador. 😜

31.5.24

SIETE ROJO, cuarta banda para o Lamañazo Rock...

Grupo creado no 2020 en Ourense, a formación inicial estaba composta polo guitarrista e cantante Héctor Bello (ex compoñente de Os Parentes), Miguel Ángel Faílde na batería (ex compoñente de En Mala Hora), Manuel Gándara no baixo (ex compoñente de Costa Dorada) e Santi Pardao na guitarra solista (ex compoñente de Costa Dorada). Posteriormente, incorpouse Manolo no saxo (ex compoñente de Gin Tonis). O grupo presenta un repertorio composto por versións dos temas máis agochados de grandes bandas de rock nacional e internacional (Queen, MClan, The Black Crows, Fito y Fitipaldis, etc).