El libro desvela el misterio que ha envuelto siempre la creación de las imágenes corporativas. Describe el proceso entero: el diseño y la conceptualización, la edición y refinamiento de la idea, la colocación del producto, la estrategia de desarrollo e incluso los aspectos jurídicos para operar en el mercado.
18.11.22
Entradas relacionadas:
A xanela escura, Jorge Emilio BóvedaTen nas súas mans o primeiro libro galego sobre cinema de terror. Pero non tema. Non está escrito por un friki que non ve alén dos seus solitarios praceres, nin por ese crítico que só gusta das películas que tratan da problem… Read More
Longas sombras na pedra, María Alonso, David Botana, Héctor Cajaraville, Cris Pavón e Mariña Pérez ReiLongas sombras na pedra xorde como unha alternativa á historia da cidade de Compostela, un relato oficial xa de seu alicerzado na lenda. A lexitimidade á hora de recrear a historia da cidade vén dada pola súa orixe entre o li… Read More
Eroski Paraíso, ChévereComedia documental que, a partir de historias reais, explora a memoria colectiva, a deriva vital e a transformación das relacións dentro dunha pequena comunidade ao longo dos últimos 40 anos.… Read More
Ireland, Tim VicaryThere are many different Irelands. There is the Ireland of peaceful rivers, green fields, and beautiful islands. There is the Ireland of song and dance, pubs and theatres - the country of James Joyce, Bob Geldof, and Riverdan… Read More
Contos de soños e sombras, Ariza PiñeiroOs Contos de soños e sombras son trece relatos breves (algúns moi breves) de terror psicolóxico, ou sexa, contos de medo que fan pensar. Algúns escritos cun toque de humor, outros cun toque de mala uva. Son contos de soños po… Read More
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario